zondag 18 december 2011

Music for Life

Toeme, dat gaat weer verslavend werken hé, heel dat Music For Life-circus. Als ik daar begin naar te kijken ... Dat brengt zo het bijna-vakantie-gevoel met zich mee, omdat het al het zoveelste jaar op rij is. Maar 't is wel het laatste jaar en ik ben daar nog nooit geraakt, tot aan dat glazen kot ! Ik weet eigenlijk niet of daar veel te zien valt. Maar voor de sfeer ? Al is het wel ies-bietend-koed. Ach, die muts is erg leuk, die wil ik wel. Maar ja, op een weekdag ? Al is dat met de verschillende locaties  misschien wel te doen . Je ziet, vertwijfeling alom. Kan iemand mij vertellen of dat de moeite is ?

1 opmerking:

  1. Twee weken geleden op de Groenplaats in Antwerpen waren die legen containers nog niet de moeite, mevrouw.

    Onze jongste wilde graag gaan, maar woensdag of donderdag lukt hier niet en vrijdag wilde ze niet want dan is ze weerom bij haar vader.

    BeantwoordenVerwijderen