maandag 5 maart 2012

Conclusie

Kind was plots ziek, dat was niet echt fijn.
Het Lief reageerde bezorgd, dat was wel fijn. 

Ik heb een moeilijke mail verstuurd afgelopen week, dat was niet aangenaam.
Het deed me geweldig veel deugd dat "het" eruit was, dat was wél erg aangenaam. 
En ik liet alles dit weekend lezen aan het Lief, dat was eveneens zeer aangenaam. 

Ik ben niet door de keuring geraakt met mijn auto deze week, dat was nogal onverwacht (en niet plezant).
Ik kreeg van het Lief een nieuwe CD voor in de auto, ook onverwacht ( maar wel erg plezant). 

Ik moet bijna terug naar de rechtbank, niet bepaald iets om naar uit te kijken.
Het Lief gaat diezelfde avond met mij iets leuks doen, als tegengewicht, iets om serieus naar uit te kijken.

Conclusie van de week ?
Dat ik weet waarom ik moe ben, 't was een drukke en emotionele week.
Maar vooral : dat ik een heel fijn Lief heb.
En dan heb ik nog niet eens verteld dat hij iets lekkers voor mij heeft meegebracht dit weekend. Serieus. Dat ik sjans heb. Ik weet het :-)

4 opmerkingen:

  1. Het Lief! Dat doet mij nu eens zeer veel plezier, zie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een Lief, Het Lief...wij moeten dringend eens klappen, peins ik! Paasvakantie, da's nog 3 weken jong! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo ineens is dat niet *giechel*, eigenlijk al drie maanden, om precies te zijn. En als ge nu nog eens wist wié hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen