donderdag 2 februari 2012

Lekker warm



Awel, ik verschiet nu van die clip. 
Dit liedje draaiden ze nog een keer op Facebook-Friday vorige week en 't zit al dagen in m'n hoofd. 't Is zo schoon. Maar in mijn beleving is dat gewoon een lieve tekst, geen triestige. 't Zal wel voor iedereen anders zijn, maar die clip van al die huilende mensen had ik er nu niet bij verwacht. Nu ja, het kan op verschillende manier geïnterpreteerd worden natuurlijk, de gustibus et coloribus ...
Enfin, voor mij is het dus een lief liedje, zeker nu het buiten zo koud is !

3 opmerkingen:

  1. Worden die tranen wel allemaal ijs hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier doet het nog eens live. http://www.youtube.com/watch?v=FG0-cncMpt8

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snap de link niet tussen dat lief liedje en buiten koud, maar dat zal wel aan mij liggen.

    BeantwoordenVerwijderen