woensdag 4 januari 2012

Nieuw jaar

Een gelukkig nieuwjaar ! En de allerbeste wensen, graag, voor iedereen. 
Wat het mij mag brengen ? Eigenlijk wil ik het niet weten, wat het mij zal brengen. Voor het eerst in jaren wil ik niet te ver vooruit kijken. Voor het eerst in jaren ben ik nog niet bezig met plannen. De voorbije jaren lag nu al vast waar een komende reis naartoe zou gaan, wist ik al min of meer hoe het jaar zich zou uitstrekken, waar de kernmomenten ongeveer zouden liggen. Nu is het anders. En dat is goed. Het is soms nog even aanpassen, old habits hé, maar ik kan al veel beter loslaten. Het nieuwe jaar brengt natuurlijk liefst een goede gezondheid mee, zonder dat gegeven wordt al de rest een stuk moeilijker. En verder ... laat maar komen. Ik wil het liefst genieten van momenten. Momenten waarop alles gewoon is wat het is. Momenten waarop verschillende goede dingen samenkomen en waar ik oprecht kan van genieten. Zo mag 2012 zijn. Geen jaar vol van ik-moet-en-men-verwacht. Wel een jaar waarin ik veel mag spinnen van contentement, voila :-)
En voor u wens ik veel van 't zelfde. Niets wat je in de winkel koopt, maar wel datgene waar je stilletjes van droomt. Deal ?

3 opmerkingen:

  1. Gij zijt precies zen geworden.
    (Ik droom dat meestal hardop)
    Een nog meer zennig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ontzettend zen met momenten, vooral om de soms innerlijke chaos te neutraliseren :-) Don't be fooled :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En dat is je van harte gegund :-)
    Ik hoop dat het een mooi en verrassend jaar wordt voor jou en de dochter.

    BeantwoordenVerwijderen