zaterdag 26 november 2011

O ja !!

Even op klikken om de tekst te kunnen lezen :-)



5 opmerkingen:

  1. Amen to that!
    (gaat nog een glazeke wijn uitschenken)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig. Heb wel onlangs gelezen dat Nigella alweer aan een dieet bezig was of net achter de rug had. Daarnaast heeft Nigella meer geluk met haar genen dan die andere, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is laatste nog ergens verschenen op een blog. Uitzonderingen heb je overal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo herinner ik mij Nigella van den tv toch niet hoor? Zeker weten dat het haar dochter niet is?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onlangs zag ik een foto van Nigella.. en dat was toch weinig flatterend. Maar ze is idd wel een pak mooier dan de andere. Zag dit weekend een kookprogramma van haar en goh... wat druipt daar de boter, caramel... enz... vanaf.. ik voelde het zelfs plakken aan mijn billen toen ik er nog maar naar keek. :-)

    BeantwoordenVerwijderen