donderdag 24 november 2011

STOM !

En toen deed ze iets ongelooflijk stoms, dedeeze. 
Ik dacht wat orde te houden op mijn blog en zag hier een lijst met de reacties. Oh leuk, een overzicht ! En ik dacht : best die lijst niet te lang laten worden en regelmatig eens wissen, er stonden er een 20-tal ... en ik vond het al vreemd dat het spel vroeg "ben je zeker ?". Ja dus. Dacht ik. Blijkt alles volledig verdwenen te zijn. Had dus niet door dat ze ook onder al mijn posts weg zouden zijn :-(
Hoe  onnozel kun je zijn ?? Weer een wijze blogles geleerd ....

5 opmerkingen:

  1. Ja geestig zeg, wij zullen wel reacties schrijven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hans, ik zou niet durven, ik voel namelijk dat jij iets heel tijdloos interessant zal posten nu. Nu hé. Spannend !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Shit, ben dat rats vergeten. Mag het morgen ook nog?

    BeantwoordenVerwijderen