maandag 21 november 2011

Wachten

Miljaar, ik heb goesting om een kerstboom te zetten !
Maar het is gewoon nog te vroeg ... Allé, 't is te zeggen, ik zou er in principe al eentje kunnen zetten natuurlijk. Maar eerst komt hier die Spanjaard nog op bezoek en vind ik dat wat vloeken met die kerstboom. Eén festiviteit met ne keer. Zie dat die zwarte pieten te lang boven de schoorsteenrook gehangen hebben en mijn  kerstkadoos meepikken, 't zal geen waar zijn. Bovendien ga ik voor een echte boom en als ik tegen kerst nog wat groen wil zien (en geen bruin stekske), dan moet ik dus gewoonweg nog wat wachten. En geduld staat nu niet precies op mijn persoonlijk stoeflijstje. 
Een echte boom dus, want zo'n valse, dat is toch gelijk niet helemaal hetzelfde. De geur alleen al. Hoe ik het praktisch voor mekaar ga krijgen, dat weet ik ook (nog) niet. Het is mijn eerste kerst in mijn nieuwe stek en de boom moet één trap omhoog. En ik vond het op het gelijkvloers al zo'n gedoe. Maar soit, het zal me niet tegenhouden. Misschien dat ik dan zelfs de kerstcd van Michael Bublé koop zeg. Dat is durven hé jong. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten