woensdag 14 december 2011

Melig

Ik ben vandaag al de ganse dag in zo'n melige bui, 't is schandelijk gewoon :-) Ik zing al de hele dag door dit lied, in mijn hoofd welteverstaan, kwestie van de collega's niet al te veel te tergen ...
't Is verdikke die kerstboom die dat in mij naar boven haalt. Denk ik. Ahum :-) Maar goed, hier kan ik dat kwijt gelukkig, want hier zal niemand daar commentaar op hebben. Of daar stekken op geven. Of ermee lachen. Toch ? (duh :-) )
Dankuwel !
PS En nu u uitgelachen bent, zal ik zelfs meer zeggen : ik heb me net die kerstcd besteld bij bol.com en dat durf ik zomaar toegeven, voor gans Bloggend euh ... Vlaanderen ! En gij nu :-)

5 opmerkingen:

  1. Als je echt met een glimlach de ganse dag wil rondlopen dan moet je eens deze versie bekijken/beluisteren! http://www.youtube.com/watch?v=VlZ8DXRnM-0 Did it for me! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt je echt eens laten gaan precies hé, die dag :-)) En het ergste is, die gast doet dat zo enthousiast, daar ben ik eigenlijk jaloers van, ik zou gelijk willen meedoen, bij wijze van flashmob of zo, dat moet toch zaaaalig zijn om je nergens iets van aan te trekken en gewoon even los te gaan ;-)
    En hop, daar zit het wéér in mijn hoofd zie !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb nog nooit een kerstcd gekocht en dat durf ik ook toe te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh gij, gij zou zelfs toegeven dat je een cd van Milk Inc. gekocht hebt. Dus zo heel erg ben ik niet onder de indruk van uw gedurfde bekentenis, hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen