maandag 12 december 2011

Shadayim !


Er is weer zo weinig op de lichtbak te zien. 't Is te zeggen, er is veel te zien, maar weinig dat ik volg. Niet dat ik persé vanalles wil zien. Maar na een lange werkdag en de avondspits, kan het zalig zijn om even lekker onderuit te zakken en iets leuk te zien. 't Is een beetje typisch voor de feestdagen, herhalingen en eindejaarsconférenes (die moesten bij wet verboden zijn, bah). Ik moest maar eens tussen de dvd's gaan snuisteren. Ik ben begonnen met Desperate Housewives, de eerste drie seizoenen geleend en het smaakt wel naar meer. Misschien eens tot bij de bib gaan voor 't vervolg. Of hier thuis eens een re-run doen, van Coupling bijvoorbeeld. Zalige serie ! Ik heb de vier seizoenen in mijn kast.  't Probleem is, als ik daar aan begin, dan kan ik niet stoppen, ik denk telkens "na deze ga ik écht slapen" en natuurlijk mislukt dat plan, tot 4 toe op een avond. Met kleine oogjes the day after. 't Moet maar zo goed niet zijn. Ik vind Jeff hilarisch :-)  Shadayim ! Toen lag ik strijk :-)
Als je mij dus één dezer dagen tegenkomt met grote wallen, dan weet je waarom :-)

3 opmerkingen:

  1. Oeh! Coupling! Dan is't je vergeven. :-p Geniale serie! Ik heb er stukken en beetjes van gezien. En 't staat op mijn lijstje van "series-waar-ik-een-weekend-marathon-tegen-wil-gooien" En Jeff is sterven van't lachen. Hoe die mens zich altijd weer in de nesten weet te werken. http://www.youtube.com/watch?v=oAS-DIt7ZaY 't Is toch nen duts hé! :-p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoovering activities,LOL :-D
    Deze bedoel ik met Shadayim :
    http://www.youtube.com/watch?v=rQ6mxKxU3sA
    Je moet wel even blijven kijken, zeker en vast tot 4min21 :-)) Hilarisch gewoon !
    Ik vond het zo jammer dat hij er in seizoen 4 plots niet meer bij was, 't is dan ook nog goed hoor, maar toch niet helemaal hetzelfde.
    Ik heb de 4 seizoenen staan, je geeft maar eens een gil voor die marathon ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha! Shadayim!! Ja, geniale scene is dat! :-)

    BeantwoordenVerwijderen