maandag 19 december 2011

Outox


Hoe onnozel is dat nu ?? Daar kan ik me over opwinden en ze maken er nog reclame voor op de radio ook. Het kleinste kind weet toch dat een bepaalde groep mensen zich nu onoverwinnelijk zal wanen, gedaan met kiezen tussen rijden en drinken, juicht allen, er bestaat een wonderdrank ! Gelanceerd door Bart Goor, van een mens met vier kinderen had ik dat nu niet verwacht. Maar er zijn nu eenmaal geen zekerheden in 't leven. Benieuwd of hij nog zo enthousiast is als een dronken bestuurder zijn zoon aanrijdt en zich probeert te verdedigen met het feit dat hij échtig plechtig niet wist dat hij dronken was, want hij had wel acht Outox-drankjes op ! 
*hele diepe zucht*

(en nee, 't is daarvoor niet gemaakt, maar u en ik weten dat een pak mensen dat wél zo zullen opvatten, ge ziet dat van hier)

5 opmerkingen:

  1. Typisch weer een verkoopspraatje dat een hoop geld moet opbrengen. En ronduit schandalig. Ik vraag ook dergelijke dingen af over bv. winterbanden (ok, die zijn veiliger, maar dan let een aantal van de chauffeurs ook minder op) en dat systeem van een bekend merk met een ster (denk ik toch) dat 'ongevallen moet voorkomen'. Enfin: dat is toch vragen om miserie...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg trouwens ook het sch**t van mensen die de schoolpoort, ondanks het bordje 'gelieve de poort te sluiten omwille van de veiligheid van de kinderen', open laten staan als ze 's avonds hun kinderen halen/gehaald hebben in de opvang. Wat denken die dan? "Mijn kind buiten en de rest moet het maar zelf weten." ???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Of de elektronische sigaret. Ook nog niet uit wat het nut van dat ding moge wezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterre, voorbeelden uit de dagelijkse praktijk, ik erger mij daar ook heelder dagen aan, onvoorstelbaar hoe weinig algemene verantwoordelijksheidszin sommige mensen hebben !
    En wij op school maar preken dat we samen verantwoordelijk zijn voor het geheel, in de hoop dat de volgende generatie het beter zal doen ...

    Matthias, om te kunnen stoeproken met de vrienden zeker :-) Wat een onzin is dat hé !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat verwacht je dan eigenlijk wel van een mens met vier kinderen? Zodat ik me een beetje kan voegen...

    @Allemaal hierboven : misschien wat minder ergeren? Het is tenslotte bijkans Kerstmis.

    BeantwoordenVerwijderen